Η χορηγία, το πιο σημαντικό εργαλείο επιχειρηματικής επένδυσης μιας επιχείρησης, αποτελεί μια επικοινωνιακή προσέγγιση που επιβάλλεται στα νέα δεδομένα. Η δημιουργία συνεργασιών με μια από τις ομάδες σύμβολο στην Χαλκιδική συμβάλλει στην επίτευξη των εταιρικών στόχων, μετουσιώνοντας την κοινωνική πολιτική του χορηγού σε ουσιαστική βοήθεια και συμβολή στην επιχειρηματική και εταιρική του ανάπτυξη.
H Νίκη Πολυγύρου πρωτοπορεί δημιουργώντας ένα προνομιακό χορηγικό πρόγραμμα, θεωρώντας τους χορηγούς «επιχειρηματικούς της συνεργάτες». Προσπαθεί να αξιοποιήσει τη αφοσίωση των φιλάθλων μέσα από ένα σύστημα Customer Relations Marketing και να αυξήσει την αλληλεπίδρασή τους με τους επιχειρηματικούς συνεργάτες της. Ο χορηγός «Επιχειρηματικός Συνεργάτης» προσεγγίζει σε ένα περιβάλλον χαλαρό και πειστικό, μια ισχυρή πελατειακή βάση, αφού αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστό των φιλάθλων στη Β.Χαλκιδική και στον ευρύτερο Δήμο Πολυγύρου.
Η Νίκη Πολυγύρου χτίζει μακρόπνοες επιχειρηματικές σχέσεις που στηρίζονται στην εμπιστοσύνη και στην πίστη για το αμοιβαίο όφελος. Αναλαμβάνει και υποστηρίζει ένα χορηγικό προνομιακό πρόγραμμα υλοποιώντας τους παρακάτω στόχους:

Στόχοι Συνεργασίας:
—————————-
1) Αύξηση ορατότητας
2) Αύξηση αναμνησιμότητας (Recall)
3) Αύξηση αναγνωρισιμότητας (Recognition)
4) Αύξηση διατηρησιμότητας (Retention)
5) Μεγαλύτερη διεισδυτικότητα στην αγορά (Market Penetration)
6) Μεγαλύτερη επέκταση της αγοράς (Market Expansion)
7) Αύξηση μεριδίου αγοράς και πωλήσεων (Market Share)
8) Επιστροφή της επένδυσης (Return of Investment)
9) Παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας δικτύου συνεργαζομένων εταιριών και την εκπόνηση εμπορικών συνεργιών αμοιβαίας ωφέλειας
10)Παραχωρεί τη δυνατότητα χρήσης του λογοτύπου δημιουργώντας υπεραξία στα προϊόντα/υπηρεσίες των επιχειρηματικών συνεργατών (Licensing)

Σημεία Προβολής Επωνυμίας:
—————————————-
Επιτυγχάνεται με ένα πλούσιο και άκρως προνομιακό πακέτο, που παρέχεται μέσα από όλο το φάσμα των αθλητικών δραστηριοτήτων της Νίκης Πολυγύρου,στις νέες και αναβαθμισμένες υπηρεσίες της και τις αναμορφωμένες γηπεδικές της εγκαταστάσεις που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
Α) Προβολή εντός του γηπέδου (διαφημιστικές πινακίδες/φανέλες/σημαίες χορηγών/πάγκοι ομάδων/εισιτήρια αγώνων)
Β) Προβολή εκτός του γηπέδου (διαφημίσεις στον περιβάλοντα χώρο του γηπέδου/λεωφορείο αποστολής/ρούχα αποστολής/ημερολόγια/εκδηλώσεις ομάδας/λαχειοφόρες αγορές)
Γ) Προβολή από τα ΜΜΕ (διαφήμιση στη μεικτή ζώνη ΜΜΕ/σε τηλεόραση-ραδιόφωνο-ίντερνετ (facebook/twiter/site))
Δ) Προωθητικές ενέργειες (έξω-αγωνιστικές εκδηλώσεις-events/βραβείο χορηγού σε MVP κάθε αγώνα με συνέντευξη/διαφημιστικά δώρα/διαφημιστικά stands/εντυποθήκες σε χώρους καταστημάτων/αίθουσες αναμονής)
Ε) Δυνατότητες εμπορικής συνεργασίας
Ζ) Δημόσιες σχέσεις

Αξιολόγηση – Ανταποδοτικότητα:
——————————————–
Η επιστημονική αξιολόγηση της ανταποδοτικότητας της επένδυσης αποδείχτηκε ότι είναι τουλάχιστον τριπλάσια από το κόστος, εάν συνυπολογίσει κανείς την αξία της τεράστιας προβολής που δέχεται ο χορηγός άμεσα ή έμμεσα από όλα τα μέσα μαζικής επικοινωνίας  (τηλεόραση, ρεπορτάζ εφημερίδων, περιοδικών, ραδιοφώνου, internet).
Το πρόγραμμα χορηγίας – επιχειρησιακής συνεργασίας αποτελεί το πληρέστερο επικοινωνιακό προϊόν αθλητικού μάρκετινγκ στην Χαλκιδική λόγω του πολυδιάστατου χαρακτήρα του και όλοι στο ΔΣ του συλλόγου είμαστε πεπεισμένοι οτι η συνεργασία μας με τους χορηγούς μας θα αναδείξει το κοινωνικό μας έργο αλλά και τις εν λόγω επιχειρήσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στα τηλ: 2371022040 και 6948547886  στο fax: 2371022040 η συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας.

Τα σχόλια είναι κλειστά.