Τις νέες εμφανίσεις που θα φοράνε οι ποδοσφαιριστές της Νίκης, τόσο στην ανδρική ομάδα όσο και στα τμήματα υποδομής, για τη σεζόν 2014-15 παρουσίασε στο κοινό του Πολυγύρου το Δ.Σ. της ομάδας. Η εκδήλωση έλαβε χώρα σε κεντρικό καφέ της πόλης παρουσία αθλητών προπονητών και φιλάθλων των πρασίνων χθές το βράδυ.
Τα χρώματα στις φανέλες των τμημάτων υποδομής παρέμειναν τα κλασσικά (πράσινο-άσπρο) ενώ στην ανδρική ομάδα η ανάγκη για μια διαφορετική εμφάνιση, που να μπορεί να φορεθεί και σε περιπτώσεις που οι αντίπαλοι έχουν τα ίδια χρώματα με τη Νίκη, έστρεψαν τους ανθρώπους της ομάδας στην επιλογή μιας μαύρης με πράσινες λεπτομέρειες εμφάνισης. Αυτή θα είναι και η πρώτη σεζόν που η Νίκη θα φορέσει το μαύρο σαν βασικό της χρώμα καθώς έχουν προηγηθεί,ιδιαίτερα τις σεζόν που η ομάδα αγωνιζόταν στη Δ” Εθνική, εμφανίσεις κίτρινες-κόκκινες αλλά και μπλε.
Ο βασικός χορηγός όλου αυτού του αθλητικού υλικού είναι η εταιρία ΔΕΑΣ Α.Ε (http://www.deasolives.gr/) που δραστηριοποιείτε στο χώρο της επεξεργασίας και εμπορίου προϊόντων ελιάς. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μονάδα του νομού στον τομέα της, με εξαγωγές σε πάρα πολλά μέρη του κόσμου και όλοι στην οικογένεια της Νίκης είναι απόλυτα ικανοποιημένοι με τη συνεργασία αυτή, και την επιλογή του κ.Δέα να διαφημιστεί στο μπροστινό μέρος της φανέλας, τόσο σε επίπεδο ανδρών όσο και ακαδημιών, της μεγαλύτερης ομάδας στη Χαλκιδική.
Ο δεύτερος χορηγός στις εμφανίσεις της ανδρικής μας ομάδας είναι το κτηματομεσιτικό γραφείο του κ. Στιβαχτάρη, μια επιχείρηση με πολυετή εμπειρία στο χώρο του real estate, της οποίας το λογότυπο θα βρίσκεται στο πίσω μέρος του σορτς.
Η Νίκη Πολυγύρου προσπαθώντας να βαδίσει, όσο είναι αυτό δυνατόν, σε επαγγελματικά πρότυπα έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να κλείνει συμφωνίες με πολλούς επαγγελματίες του τόπου μας με τέτοιο τρόπο ώστε όλες οι πλευρές να βγαίνουν κερδισμένες από τις συνεργασίες αυτές.
Με τον επίσημο ισότοπο της ομάδας να αποτελεί το βασικό εργαλείο προβολής των χορηγών το Δ.Σ. της Νίκης ανταποδίδει στις επιχειρήσεις που εμπιστεύονται τη δυναμική του συλλόγου με ένα πλήθος προωθητικών ενεργειών των λογοτύπων τους, καθώς πρωτοπορεί στη Χαλκιδική με επιπλέον εργαλεία όπως το επίσημο διαδικτυακό κανάλι της ομάδας αλλά και τις, νούμερο ένα από πλευράς δημοτικότητας στη Χαλκιδική, σελίδες της ομάδας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
φώτο από την εκδήλωση: